Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tnx, zal eens kijken.

Miep gewicht gaat niet omhoog, maar was ook ff een kut weekje, kijk het nog ff aan en anders moeten we denk voeding weer verhogen, maar dat lijkt me echt sterk...

Comment

• Misschien beter uitrusten, vroeger gaan slapen?

Comment

• Originally posted by Wakke View Post
        Misschien beter uitrusten, vroeger gaan slapen?
        Haha, ja ook maar eens doen. Doe ik normaal trouwens niet hoor. Slaap sws 8 uur per dag, ben nu net wakker.

20 gram nootjes extra erbij gegooid. En deze week weer uberstrict op me voer letten.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
          Haha, ja ook maar eens doen. Doe ik normaal trouwens niet hoor. Slaap sws 8 uur per dag, ben nu net wakker.

20 gram nootjes extra erbij gegooid. En deze week weer uberstrict op me voer letten.
          Bij mij helpt het :P maar euh je eet +/- 3500 kcals? Als ik uitslaap vind ik het moeilijk om al die kcals in te gaan halen van de tijdstippen dat ik normaal eet en niet slaap :P
          Als ik tot 3 wakker blijf en slaap de volgende dag tot 12, of ik ga de dag ervoor slapen om 23 en slaap tot 8, dan voel ik me frisser en minder moe dan wanneer ik van 3 tot 12 slaap. Lijkt of de uren van 22 uurr - 24 uur 's nachts dubbel tellen haha :P

Comment

• Oh eigenlijk geen last van, net weer 6 bammetjes naar binnen gestampt. Maar moet sws vroeger gaan slapen in de vakantie ja. Alleen doordeweeks moet ik er vroeg uit, dus wil dan altijd effe genieten in de vakantie :P Ben vaak nog aan het werk 's avonds.

En qua kcal, geeft de excel dit aan :P

Exclusief de nootjes die net zijn toegevoegd (20 gram door de kwark).

Comment

• Lolz @ 4k
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• En dan zit ik te zeiken om me 3k kcal :P
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                  Lolz @ 4k
                  Verbaasde mij ook, maargoed heb gewoon alles van het lijstje erin gedouwd, en kom geen fatty's aan. Dus t moet kloppen.

Dat dere bodybuilding is wel vaag af en toe hoor, zelfde gewicht maar armen zijn 2cm groter en borst lijkt er beter uit te komen en ook eindelijk te gaan groeien. Fuu :@

Comment

• Is dit het twittertopic?

Update nu mijn voedingsschema naar 4k #bulkytime #ectobrah #winstrol #zyzz #faabjan #skullfuck
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      Is dit het twittertopic?

Update nu mijn voedingsschema naar 4k #bulkytime #ectobrah #winstrol #zyzz #faabjan #skullfuck
                      Lolz hindoe mirint

Comment

• Ik heb m`n eigen feestje op bn, u mad?

Comment

• Leg extension
                          8x45kg (warmup)
                          8x59kg (+7kg)
                          8x59kg
                          8x59kg

Front Squats
                          10x30kg (+5kg)
                          10x32,5kg (+2,5kg)
                          Toen voor de 40 reps, haalde de 26, toen was ik gebro-ken. Dus ben ik maar gestopt... En aan het eind van de workout die 14 geplakt.

Leg press Niet uberdiep, echt alleen op me quads gericht. (again)
                          2x12x79kg
                          8 negatieven met 93 kg, 5 sec lang op de weg terug (zelfde als 2 weken terug deze)

Hammer curls (ff omgehusseld deze 2 voor een x)
                          10x12kg (per hand)
                          5x14kg + 4x12kg (per hand)
                          8x12kg (per hand)

Barbell curl
                          3x8x20kg redelijk strict soms ietsiepietsie gezwaai bij de laatste 1/2. Close/Wide/Medium grip btw.

Hotseflots ;d

Comment

• Do you even lift?

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                              Do you even lift?
                              Ik wel jij niet trollface.jpg

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X